2017年3月22日 星期三

The Anthem 讚美詩 | Planetshakers



這次的歌曲 是一首外國的詩歌
由 Planetshakers(星球震動者樂團) 這個樂團所演唱的讚美詩

The Anthem (Full Song) | Planetshakers


因為這首歌貌似還沒被翻成中文,又很想用中文來唱這首歌,
所以我便自己翻譯成可入歌的版本,所以下面的翻譯是可以配著音樂一起唱的唷!

The Anthem 讚美詩 | Planetshakers

See youBy his stripes we are healed
因祂鞭傷 得醫治
By his nail pierced hands we’re free
祂釘痕手 釋放我
By his blood, we’re washed clean
祂寶血 潔淨我
Now we have the victory.
如今活在榮耀裡

The power of sin is broken,
罪無法再挾制
Jesus overcame it all,
主已勝過了一切
He has won our freedom,
使我們得自由
Jesus has won it all,
救主耶穌已得勝

Hallelujah
You have won the victory
爭戰已全然得勝
Hallelujah
You have won it all for me
為我付上了代價

Death could not hold you down
祢已戰勝死亡
You are the risen king
耶穌再來君王
Seated in majesty
永坐在寶座上
You are the risen king
我救主已復活

Our god is risen,he is alive
我主將要來 祂已復活
He won the victory, he reigns on high
勝過這世界 統管萬有

-----------------------------------------------

已經很久很久都沒有上部落格,睽違已久的更新(´・ω・`)
我滿喜歡這首歌的,希望大家也會喜歡這首歌~
 ٩(ω・。)و

我是 麗莎 




2 則留言: